Setapak Melangkah ke Alam Maya

Foto saya
Masih lagi mencari sinar, tapi terlalu jauh lg utk d capai, aku perlu kejar...agar tidak terus hilang!

Setapak Melangkah Ke Alam Maya

Melakari Kehidupan Penuh Bermakna

Yahudi Laknatullah Buat Kaabah tgh2 New York  

Posted by PuTeRi CaHaYa

Semalam aku baca 1 majalah. Kisah rakyat Amarica buat kaabah tengah-tengah New York... Terkejut sangat2, bla tgk gambar tu. Eee.. geram tol, nanti dah scan gambar tu, aku dwnload.

Paling panas bila aku baca alasan yahudi laknatullah tu kata, dia buat mcm tu sbb nak amik perhatian pelanggan. Gila, dia buka kedai minum arak, tau!!! Memang dia buat... sebiji macam kaabah. Nnt la, aku amik artikel tu dalam majalah.

bersambung....

This entry was posted on Selasa, 15 Julai 2008 at Selasa, Julai 15, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 ulasan

hmmmm tau,kalau tak silap syarikat Apple yang buat tu.
lakhanat!

15 Julai 2008 pada 8:23 PTG

ooooo.....

15 Julai 2008 pada 9:04 PTG

syarikat apple?..apsal kurang ajaq sght

15 Julai 2008 pada 9:25 PTG

butaseni - bom satu kali.. ya....dush2!!..

peg khlwat - hemm...

artsoul - sungguh kurang ajar mereka itu!!

15 Julai 2008 pada 9:49 PTG

Catat Ulasan