Setapak Melangkah ke Alam Maya

Foto saya
Masih lagi mencari sinar, tapi terlalu jauh lg utk d capai, aku perlu kejar...agar tidak terus hilang!

Setapak Melangkah Ke Alam Maya

Melakari Kehidupan Penuh Bermakna

Khianat!!!!  

Posted by PuTeRi CaHaYa

Bab khianat & tutup mulut ni...payah crita,kan?
Konon2 ler, berjanji nak tutup mulut, last2 crta
tersebar luas!!
Salah diri sendiri gak...mudah percaya kat orang..
Kan2? Dah ler, aku dah serik nak percaya kat orang...
Aku dah dapat yang terbaik...

Sungguh aku teramat kasih akan dia....
Moga pertalian dengan dia akan berkekalan.
Dia kawan terbaik yang pernah aku kenal...
Aku taknak hilang dia....

Masa mula kenal dia, kami kerap gk gaduh....
Aku ni kuat jeles, x leh tengok dia rapat dengan
orang lain, mula le cari pasal, konon2 nak tunjuk perasaan
& nak amik perhatian dia..hehe!! Jangan marah beb, aku
sayang kat hang...!!

Sekarang, kita dah sama2 bergelar ibu, dan aku rasa...
kita dah matang... kalau ada perselisihan, janganlah
dipanjang2kan..yerk!!

Tapi, akhir2 ni, aku makin rindu kat hang!! Rindu yang teramat..
Dan aku suka bila kita leh keluar sama-sama.. tambah masa kita
p karaoke tu!! hang la sahabat yang betul2 pham aku...dan aku percaya,
hang takkan mengkhianati persahabatan kita...

LUV U ....
24-1-2000!! ingat date ni.. date terjalinnya persahabatan kita....
Thanx kerana mendoakan kehadiran seorang sahabat, sebelum aku jejak kaki kat
sekolah tu!!!

Teman sejati....!!
Selama ini, ku mencari cari, teman yang sejati buat menemani perjuangan suci..
bersyukur kini, padamu Ilahi..teman yang dicari telah ku temui, selama ini...
Dngan nya di sisi, perjuangan ini senang diharungi, bertambah murni, kasih ilahi.
(Erm...ingat x ingat ler plak lirik ni...apa pun, aku tuju khas lagu ni kat hang...)

This entry was posted on Khamis, 26 Februari 2009 at Khamis, Februari 26, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 ulasan

hehheeheh aku rasa maulu..hehehe aku mcm nak gelak depan pc nie bila aku bc..bukan gelak jahat tp gelak malu..heheh thanks sbb hargai aku...aku pun akan m,enghargai persahabatan ni smpai bila2..gaduh tu biasala cuma jgn smpai melarat sudahh..hehehe

26 Februari 2009 pada 5:50 PTG

hehehehhe(tumpang gelak jugak)

26 Februari 2009 pada 10:46 PTG

cita apa ni....
dah terbaca la pulak.....
tumpang lalu.....

27 Februari 2009 pada 12:34 PG

Ms. Farhana - Hehehehe... Dah 9 tahun dah tau..!! x sangka sgt, dah 9 thn!! yup, klu ader aper2, kita bincang elok2... insyaAllah..

tegezoot - ish2, gelak? pham ker? yer la...org teater la katakan..aper lak x pham...yerk? sila2.. gelak lerh, gelak. (perli ker?)

maksu - samer la maksu..yerk!! hehehe..

jinggo - huhu, boleh plak terbaca2, sila2... nak tumpang lalu ke mana? ni al kisah nya tentang persahabatan..nak pilih kawan ni... kena hati2...klu x, kena khianat... just nk bgtau, puteri ada kawan baik... dah lama dah kawan.. kira susah senang ni...bersama ler... okz?!! x per...nnt kita ckp lain..hehehe

Salam semua!!
(",)
Ting!!!

27 Februari 2009 pada 12:54 PG

uih p karoke tak ajak!

3 Mac 2009 pada 4:45 PG

jiwa kacau pun tulih kat sini.

Dunia dah moden.

4 Mac 2009 pada 12:18 PG

...hahahahahahamuahahaha!! muahahaha! (tolong sambung tegezoot gelak!)

4 Mac 2009 pada 4:10 PG

takpa aku sambung...hahahahahahahahahhaahahhahahhehehehehhehehehehehhhhhhhhhhhhhhhheeee...eh,pe hal ni?

4 Mac 2009 pada 4:54 PTG

butaseni - pandai la x ajak, dia yang bz. ada hal..huh!! nnt org plan lg, tah dia blh ke x..huhu!! jom..karaoke..!!

5 Mac 2009 pada 9:08 PTG

Pk - a'aa, dunia dah moden..hehehe.

ahcock & artsol -wah2, bab nak gelak, cukup mau...!! tau ker tegezoot gelak aper? huhu..x suka la.

5 Mac 2009 pada 9:10 PTG
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
9 Mac 2009 pada 11:41 PTG

Catat Ulasan