Setapak Melangkah ke Alam Maya

Foto saya
Masih lagi mencari sinar, tapi terlalu jauh lg utk d capai, aku perlu kejar...agar tidak terus hilang!

Setapak Melangkah Ke Alam Maya

Melakari Kehidupan Penuh Bermakna

LeQiu  

Posted by PuTeRi CaHaYa

(",)

Huh!!

Teja

Lekir & Teja

pemuzik & ting, Balqis

Teja & Anum

mmg best le korg
Zombi - perh!!

(",)

Boy & Doy (Lghtng & SM) Cayalah!!

pemuzik yg mantap


Setelah penat sebulan berlatih, akhirnya berakhir jua....
aku puas dgn kerjasama yg diberikan oleh adik2 kesayangan aku.. diorg
mmg best. wa...penat giler lerh...dalam berlakon utk watak aku, nak kena
ajar budak2 mghayati watak diorg... n terharu bila aku ajar, diorg dpt lakukan dgn baik. kira, banyak bnda la aku blajar benda dgn Leqiu nih.. Kepada Abu..thanx a
lot sbb bg kpercayaan pd k.ida. Apa pun, k.ida mnta maaf dgn korg semua
klu k.ida ader terkasar bahasa, memandai mandai mngarah.. yerk...?! Ting...
Nak tau x? masa show tu, aku nak pengsan dah...penat. bayangkn, nk tukar baju
pun mnta Anum tukarkn. Tak larat sgt dah nk angkat tgn..perh...giler tol...
Tapi, the end... aku mmg puas hati lah...
Sayang korang... LEQIU
(",)

This entry was posted on Khamis, 9 Julai 2009 at Khamis, Julai 09, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 ulasan

line klear punya,seb bek x pengsan..

12 Julai 2009 pada 11:10 PG

huhu....tu le pasal...perh, pesan pnya pesan pasal energy...last2 k.ida yg hilang energy..toing!!

nice club..
moga LEQIU menjadi sebutan...

(",)
Ting!!

12 Julai 2009 pada 11:31 PTG

oh nk pengsan ka ? sama la...

13 Julai 2009 pada 11:43 PTG

anak antu - sama? huhu...

13 Julai 2009 pada 11:47 PTG

leqiu apa dia?? nama teater ke?? ke nama produksi??

16 Julai 2009 pada 8:16 PTG

sidang juara2 nih!

16 Julai 2009 pada 11:44 PTG

Raja Azrul - Leqiu adalah 1 production yg dlm perancangan utk ditubuhkn oleh adik2 kesayang puteri... harap2 mjadi lah..

Tegezoot - juara2... toing!!
kita tgk siapa yg kena..hehe..

20 Julai 2009 pada 4:47 PG

Catat Ulasan