Setapak Melangkah ke Alam Maya

Foto saya
Masih lagi mencari sinar, tapi terlalu jauh lg utk d capai, aku perlu kejar...agar tidak terus hilang!

Setapak Melangkah Ke Alam Maya

Melakari Kehidupan Penuh Bermakna

Ahli baru  

Posted by PuTeRi CaHaYa

Alhamdulillah...
Bertambah lagi ahli keluarga aku....
Jadi sekarang, adik beradik aku yang dah berkahwin
masing2 punya 2 anak... abang aku 2 orang, aku & adik
pun 2 orang. Cuma aku sorang je dapat sepasang. Abang
& adik aku, dua2 anak perempuan...(",) ting..

He...he...he...
X pe la, rezeki masing2...

Salam Ramadhan

This entry was posted on Isnin, 31 Ogos 2009 at Isnin, Ogos 31, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 ulasan

tahniah tahniah

7 September 2009 pada 5:17 PTG

tq....
(",)
toing...

7 September 2009 pada 5:30 PTG

Catat Ulasan