Setapak Melangkah ke Alam Maya

Foto saya
Masih lagi mencari sinar, tapi terlalu jauh lg utk d capai, aku perlu kejar...agar tidak terus hilang!

Setapak Melangkah Ke Alam Maya

Melakari Kehidupan Penuh Bermakna

Sampaikah aku?  

Posted by PuTeRi CaHaYa

Terlalu luas jurang di hadapanku, terasa sayup untuk aku harunginya.

Lantas aku memilih untuk melalui jalan di pinggiran.

Tanpa aku sedar, sudah separuh perjalanan telah aku tempuh.

Jalan yang sama telah aku lalui berulang kali.

Tersesatkah aku?

Terasa letih benar, untuk aku teruskan perjalanan itu, menuju ke destinasi.

Adakah aku perlu memutuskan untuk menghentikan perjalanan itu?

Kakiku sering terluka, akibat terpijak duri yang sama, yang menghalangi laluanku.

Dan, aku terpaksa menempuh jua laluan itu kerana laluan itu sahaja yang aku ada.

Pasti kepenatan kiranya aku terus mengharunginya…

Namun, selagi termampu akan aku atasi…

This entry was posted on Jumaat, 23 April 2010 at Jumaat, April 23, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 ulasan

moga Allah sentiasa memberikan kekuatan. kita manusia janganlah jemu memohon dariNya~
:)

25 April 2010 pada 1:16 PG

ukhrawi dan duniawi

20 Mei 2010 pada 3:25 PG

(",) inysaAllah teman.....

11 Jun 2010 pada 10:07 PTG

Catat Ulasan