Setapak Melangkah ke Alam Maya

Foto saya
Masih lagi mencari sinar, tapi terlalu jauh lg utk d capai, aku perlu kejar...agar tidak terus hilang!

Setapak Melangkah Ke Alam Maya

Melakari Kehidupan Penuh Bermakna

Sayangku SNH  

Posted by PuTeRi CaHaYa

Sayang, Ku bawa jauh rinduku,

Kerna aku telah tahu kau bukan milikku,
Sayang, sesungguhnya bukan mudah
menjalani hidup ini tanpa kau di sisi,

Jauh di sudut hati, aku masih bermimpi,
Mimpi yang indah, esok kau kembali,
Jauh di sudut hati, ada waktu-waktunya,
Aku berdoa kau pulang semula

Sayang, biar ku gantung harapan,
Hingga waktu nafas terakhirku

This entry was posted on Sabtu, 14 Ogos 2010 at Sabtu, Ogos 14, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 ulasan

nice posts

28 November 2013 pada 2:08 PG

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

24 Ogos 2015 pada 7:47 PG

Very Beautiful Saying! Good Post!

20 Februari 2017 pada 1:04 PTG

Catat Ulasan