Setapak Melangkah ke Alam Maya

Foto saya
Masih lagi mencari sinar, tapi terlalu jauh lg utk d capai, aku perlu kejar...agar tidak terus hilang!

Setapak Melangkah Ke Alam Maya

Melakari Kehidupan Penuh Bermakna

Jatuh Cinta...tetapi kenapa tidak ada yg mahu memahami..  

Posted by PuTeRi CaHaYa

Sedih aku bila aku dah jatuh hati dengan dunia fantasi aku (teater),
Orang yang terdekat cuba menghalang.
Namun, aku nekad... kali ni, tidak akan ada sesiapa yang boleh
menghalang. Kalau dulu, aku teragak-agak untuk terlibat dengan
seni, sekarang.. aku tidak peduli biar pun di maki hamun...
Kalau anak2, takder masalah... aku sanggup usung diorang.

Yang paling best, anak sulong aku dah pandai bawa diri.
Pandai bercampur..

Tinggal anak bongsu aku jer, masih ader perasaan takut.
X per, sikit ari lagi.. pandai la dia nanti.. Adik aku yang kecik tu
pun dah mula berminat.. tapi dia lagi ler susah nak join.
Biasa la.. benda2 mcm ni... mana ada orang yang nak bg support..
Kecuali yg memahami. Asyraf, jangan risau...akak ada.

Dunia khayalan ku.. terlaksana jua akhirnya.
(Hehehe.. aper2 jer.)

This entry was posted on Isnin, 28 Julai 2008 at Isnin, Julai 28, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 ulasan

err.... (tak tahu nak cakap apa). teruskan jer niat murni anda

28 Julai 2008 pada 9:20 PTG

there's rules in life sometimes u have to braek 'em!as long as u know it wont effects ur life.

29 Julai 2008 pada 12:48 PG

ur game, ur rule.... u decide

29 Julai 2008 pada 11:39 PG

life is like a movie,write ur own ending...

29 Julai 2008 pada 4:27 PTG

nanti kami ajar asyraf bersilat k!

29 Julai 2008 pada 10:35 PTG

Oooo....

rupa-rupanya teater ni cuma khayalan saja?

patut selalu dok khayal bila orang bagi arahan.

30 Julai 2008 pada 12:41 PG

tak tau...pegawai khalwat dah marah..tak tau..

30 Julai 2008 pada 6:35 PTG

mak su - x per mak su... tgk & lihat jerk..(",)

buta seni - okz, i know..

crunchyahcok -
erm, yup.. my game, my rule, i'll decide..insyaAllah.. Hehehe,(",)

artsoul - insyaAllah

tegezoot - haha, br jer ckp dgn asyraf.. dah ader sukarela..tq2

peg.khalwat - ha? yer ker...? adus..tp puteri rasa, dunia jer khayalan, tp..klu time kja.. puteri x der la khayal.. tp x tau ler plak,klu org nmpak puteri ni suka berkhayal..

30 Julai 2008 pada 6:52 PTG

artsoul - takuttt!!

30 Julai 2008 pada 6:53 PTG

salam
harap puteri tak marah saya bg komen kat sini
=)
sy jg peminat teater
dan pernah juga alami perkara yg sama
jatuh cinta tapi masih ada yang tidak memahami..

5 Ogos 2008 pada 8:31 PG

wah bestnye..

teater eh.. nak jugakk..

19 Ogos 2008 pada 8:38 PTG

Catat Ulasan